יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

דברים שחשוב לדעת לפני הזמנת הובלות קטנות

מה הן הובלות קטנות? מדובר בתשובה פשוטה מאוד. אלו הן הובלות של פריט אחד או מספר מועט יחסית של פריטים, ממקום למקום. בדרך כלל מדובר במקרר, בספה, בארון ואפילו בפסנתר. מכיוון שמדובר בהובלות קטנות, גם המחיר הסופי אותו תשלמו הוא קטן. האנשים אשר משתמשים בשירות של הובלות קטנות הם לרוב סטודנטים, אנשים שגרים בדירות שותפים, או אנשים מבוגרים. אנשים אלה אינם בעלי יכולות כלכליות רבות, ולכן הם מעוניינים בשירות זול, איכותי ומהיר. זה בדיוק מה שמספקות חברות ההובלות הקטנות.
המחיר של ההובלה הקטנה נקבע באופן ישיר בהתאם למספר גורמים, ראשית, מחיר ההובלה תלוי יותר מכל במספר הפריטים ובגודל הפריטים. כך למשל, אם אתם מעבירים רק ארון או רק ספה, המחיר יהיה זול יותר מאשר אם אתם מעבירים 30 ארגזים קטנים. שנית, המחיר נקבע גם על ידי התנאים של ההעברה בשטח. כלומר, האם יש חניה? האם החניה בתשלום? מה המרחק בין החניה ועד הכניסה לדירה? האם יש מדרגות? האם יש מעלית? האם יש מקום במעלית? כל אלה שאלות חשובות מאוד שהמוביל שלכם ישאל אתכם על מנת לספק לכם את הצעת המחיר המדויקת ביותר שניתן.
חשוב מאוד כי אם מדובר בפריטים יקרים וחשובים לכם, שהמוביל יספק ביטוח, נכון, זה קצת מיקר את ההובלה הקטנה, אבל ההפרש לא אמור להיות משמעותי יותר מדי, משום שלחברות הובלות קטנות יש הסכמים מיוחדים עם חברות הביטוח. מה שבטוח הוא שההפרש שווה את הביטוח, משום שאם חלילה יקרה משהו לפסנתר ששווה עשרת אלפים שקלים, זה יהיה אסון גדול עבורכם.

הדרך האחרון שכדאי שתוודאו הוא האם המובילים בכלל יכולים להגיע עד לבית שלכם. כלומר, זה נחמד מאוד שחברת הובלות קטנות טוענת שיש לה פריסה בכל רחבי הארץ, אבל אם אתם גרים בגולן או בעוטף עזה, אתם מכירים כבר את ההבטחות האלו. לכן, עליכם לוודא כי הצעת המחיר כוללת באופן מפורש את המיקום שלכם ואת היעד. זה אולי נשמע טריוויאלי אבל הרבה נופלים דווקא כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה